miercuri, septembrie 09, 2009

Duplicity

Aseara am cautat din greu un film la care sa ma uit. Dupa ce am luat toata lista de pe Imdb, si am vizionat cateva trailere pe youtube, m-am decis asupra acestui Duplicity, pentru ca joaca si Julia Roberts in el.
Filmul este cu spioni, unii nu foarte buni, care in conceptul lor de mari spioni se gandesc sa paraseasca agentile la care sunt si sa fure de la companii private secrete pe care mai apoi sa le vanda, pentru a se retrage si a ramane impreuna tot restul vietii.
Sincer trailerul spune mai multe decat filmul, pentru ca mie unul mi s-a parut un fel de Ocean`s Eleven insa doar cu doi oameni si nu la fel de palpitant. Poate si durata filmului m-a facut sa ma plictisesc pe final, 2 ore, insa cred ca daca aveam mai multa prezenta de spirit chiar puteam sa zic ca mi-a placut filmul. In fine las si pe altii sa se decida:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu