marți, noiembrie 10, 2009

Problema cu bairamul

Nu stiu cati dintre voi au si alti prieteni in afara de cei romani. Este logic sa avem multi prieteni romani, nu zic nu, ca doar am stat o viata in fata blocului invatand cat mai multe injuraturi si incercand tot felul de seminte coapte cat mai prost. Practic la vremea cand Nutline-ul a aparut pe piata copilaria noastra se terminase de mult, de aceea si acum cred ca noi cu totii am avut o copilarie nefericita.
Mi-am dat seama de curand ca am si alti prieteni in afata de romani. In primul rand negri pentru ca ne asemanam teribil iar in al doilea rand turci. Da am un prieten turc, si cativa shaowormari care ma saluta tot timpul, desi nu stiu daca sunt chiar turci.
Nu am intalnit niciodata un grec insa, si astazi am gasit explicatia pentru acest lucru. Desi imi place sa ma bag in seama nu am cunoscut vreun elen. Ar fi cam greu sa socializezi cu o astfel de persoana, in primul rand ca tu nu trebuie sa fi turc, sau sa ai prieteni turci pentru ca altfel incepe razboiul.
Ipotetic vorbind as renunta la bunul meu prieten turc pentru unul grec insa va trebui sa ma supun unor reguli pe care nu le inteleg. Prima, singura si cea mai importanta este ca ei sunt anti Turcia, deci trebuie sa am mare grija.
Mi-am imaginat cum ar fi o petrecere cu un grec, si gandul m-a speriat, pentru ca nu vreau sa mi se sparga toate vesela. Iti dai seama ca ala cand aude o melodie marfa sparge paharul, cand se simte bine sparge farfuria, si cand ii pui zorba iti sparge tot ce ai prin casa.
Dar nu ai cum sa chemi un grec la o petrecere, pentru ca atunci cand il vei invita ii vei spune doar atat: " hai frate ca am un bairam tare rau " si ala o sa innebuneasca, probabil o sa sparga scrumiera de la masa si o sa plece furios strigand de trei ori Augh augh augh, iar tu vei ramane cu nota de plata pe care in mod normal turcul o plateste si iti vei dori sa nu mai intalnesti greci vreodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu