sâmbătă, iunie 20, 2009

Atunci cand nu intelegi

Mi se intampla foarte des sa iau de buna cam ce zic fetele. De obicei atunci cand nu se simt bine eu chiar cred ca au patit ceva, pentru ca am crescut pe principiu ca o persoana nu are nevoie sa minta decat daca are ceva de ascuns. Si cum consider ca o fata nu are ce sa imi ascunda, pentru ca am pretentia de a reusi a trece peste, eu cam cred ce mi se spune.
O tipa din liceu de care imi placea, nu aceeasi ca in postul trecut, m-a tot sunat sa iesim. Cum in marea majoritatea ocazilor eu nu vroiam sa vin la ea la camin, sunt foarte comod, o lasam de fiecare data pe altadata. Binenteles ca ea era cea care amana in majoritatea cazurilor, fapt pentru care eu ii scoateam ochii de fiecare data. Avand in vedere ca este aceasi zodie cu mine, ne asemanam foarte mult la caracter, adica nu prea cedam. Ei bine inevitabilul s-a produs, fata a cedat promitandu-mi ca va iesi cu mine 100% in oras, si mai mult CA MA VA SUNA EA. Prostul de mine a luat de buna ce a zis domnisoara si a asteptat a doua zi un semn de la ea.
Binenteles ca nu a venit, iar pe la 11 noapte am primit urmatorul mesaj :"Am vazut cat de mult vrei sa iesi cu mine, nici macar nu m-ai sunat"
Eu nu inteleg, daca ea a zis ca ma suna, eu de ce sa mai sun? Adica din moment ce am vorbit un rahat odata, hai sa ne asezam la masa si sa il mancam. Nu stiu de ce se joaca lumea asa de mult cu sentimentele mele, oricum a fost ceva neasteptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu