sâmbătă, iunie 20, 2009

Seriale moarte, ce bine!

Daca mai devreme scriam de The land of the lost, in care unul dintre personajele principale venea dintr-un serial la care eu ma uitam, am decis sa si scriu despre acest serial. Ei bine serialul se numeste Pushing Daisies si este unul mai mult pentru copii, insa cred ca daca vreun copil s-ar uita la asa ceva ar ramane consternat pe viata.
Serialul e tampit rau, despre un tip care poate aduce mortii la viata printr-o atingere, dar pentru ca cineva sa traiasca altcineva trebuie sa moara. Din primul episod isi da seama ca daca invie pe cineva atunci nu mai trebuie sa atinga acea persoana vreodata pentru nu va mai putea fi adusa la viata. Teoria asta functioneaza destul de bine, mai ales ca daca din momentul in care a inviat pe cineva reuseste sa il atinga in limita a unui minut, atunci nimeni din jur nu trebuie sa moara.
Asadar nu va uitati la prostia asta, si ca sa va dau un argument in plus serialul a fost anulat dupa doar doua sezone.

In partea a doua a postului cu seriale care nu se mai difuseaza vreau sa prezint celebrul Prison Break. Deci stiu ca aveti o multitudine de prieteni care o sa va spuna ca Prison Break e un serial marfa, tare samd. Nu este adevarat, repet nu este adevarat. Daca te duce putin capul iti dai seama cam de la o posta ce urmeaza sa se intample, si oamenii au reusit sa intinda porcaria asta de serial pe vreo patru sezoane. De asemenea asa zisii fani ai serialului o sa va spuna ca primele doua sezoane au fost bune. Deci nu este adevarat, repet nu este adevarat. Eu am inceput sa ma uit la serial la insistentele prietenilor mei, care se uitau toti in prostie la porcaria asta. Si aveau argumente gen: "stii cat de tare e, nu o sa realizezi ce o sa se intample". Acum nu ca ii jignesc dar oamenii nu s-au uitat cred niciodata la un serial serios, care sa surprinda. Si am inceput sa ma uit la Prison Break impreuna cu un coleg de camera care dupa ce tot anticipam eu ce se intampla imi zicea "bah da tu te-ai mai uitat la serial"

Concluzionand acum nici Prison Break nici Pushing Daisies nu sunt seriale de urmarit, desi au review foarte bune si multa lume s-au uitat la ele, va recomand daca tot vreti un serial foarte bun cu si despre puscariasi : OZ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu